گواری: نمایشگاه‌های ورزشی فرصت مناسبی برای معرفی رشته‌های فدراسیون آمادگی جسمانی و تندرستی/ آشنایی با ابزارهای ورزشی و جذب جامعه هدف مدنظر قرار گیرد

چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۲
فدراسیون آمادگی جسمانی و تندرستی
سرپرست فدراسیون آمادگی جسمانی و تندرستی با اشاره به ظرفیت مناسب نمایشگاه‌های ورزشی معتبر به منظور معرفی و شناساندن رشته‌های زیرمجموعه این فدراسیون به اقشار مختلف جامعه، گفت: علاوه بر معرفی رشته‌ها، باید ابزارها و تجهیزات ورزشی، نحوه استفاده از این ابزارها و جذب جامعه هدف، مدنظر قرار گیرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون آمادگی جسمانی و تندرستی، احمد گواری با اشاره به ضرورت حضور موثر انجمن‌ها و کمیته‌های فدراسیون آمادگی جسمانی و تندرستی در نمایشگاه‌های معتبر ورزشی به منظور شناسایی و معرفی رشته‌های زیرمجموعه این فدراسیون، اظهار کرد: با توجه به نوپا بودن فدراسیون آمادگی جسمانی، معرفی و شناسایی رشته‌های ورزشی زیرمجموعه این فدراسیون به مردم و جامعه مخاطب امری ضروری است.

 وی ادامه داد: رشته‌های زیر مجموعه فدراسیون آمادگی جسمانی و تندرستی از جذابیت لازم و کافی به منظور مشارکت حداکثری اقشار مختلف جامعه برخوردار است و باید بتوانیم با حضور موثر در نمایشگاه های معتبر ورزشی که در کشور برپا می‌شود، رشته‌ها و فعالیت‌های صورت گرفته را معرفی کنیم تا مردم بر حسب ذائقه و علاقه خود بتوانند بهترین رشته متناسب برای خود را انتخاب کنند.

 حضور فدراسیون آمادگی جسمانی و تندرستی در نمایشگاه مکمل‌های غذایی و رژیمی

 سرپرست فدراسیون آمادگی جسمانی و تندرستی با اشاره به حضور انجمن‌ها و کمیته‌های این فدراسیون در یازدهمین همایش و نمایشگاه مکمل‌های غذایی و رژیمی و هشتمین سمینار سلامت مکمل‌های ورزشی که قرار است ۲۳ تا ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ در محل هتل المپیک تهران برگزار شود، عنوان کرد: باید بدانیم که در مورد رشته‌های فدراسیون آمادگی جسمانی استفاده از هر مکملی ضرورت ندارد و باید بهترین مکمل بر اساس نوع رشته مکمل‌های استاندارد مدنظر قرار گیرد.

 حضور قابل قبول فدراسیون آمادگی جسمانی و تندرستی در نمایشگاه ورزش و تجهیزات ورزشی

 گواری افزود: حضور فدراسیون آمادگی جسمانی برای اولین بار در نمایشگاه ورزش و تجهیزات ورزشی که به تازگی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شد، قابل قبول بود و انتظار می‌رود انجمن‌ها و کمیته‌های فدراسیون آمادگی جسمانی و تندرستی با همین میزان انرژی و فعالیت بیشتر در رویدادهای بعدی حضور داشته باشند و به معرفی رشته‌های خود به منظور جذب مخاطب بپردازند.

 وی با اشاره به اینکه علاوه بر معرفی رشته‌های ورزشی، برگزاری چالش ورزشی بین مردم و ورزشکاران، آشنایی با ابزارهای مختلف ورزشی زیر مجموعه فدراسیون آمادگی جسمانی و تندرستی و نحوه استفاده از این ابزار و تجهیزات از دیگر اهداف حضور در نمایشگاه‌های ورزشی است، گفت: باید از فرصت‌ها و ظرفیت‌های مناسب به منظور ارتباط هرچه بهتر با جامعه هدف استفاده کنیم.

امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید